Politica de Returnare

Vă mulțumim că ați cumpărat de la magazinul nostru kardett.ro! Kardett.ro este operat de Neos Product Distribution SRL, cu sediul social în București, Str. Industriilor, Nr. 56, Cod identificare 49247721. Ne angajăm să oferim o experiență de cumpărături online cât mai rapidă, sigură și eficientă. Politica noastră de retur este concepută pentru a fi cât mai clară și transparentă.  Dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de achiziția dumneavoastră, suntem aici să vă ajutăm.

1. Cum se poate realiza un retur

      • Aveți 14 zile pentru a returna un produs începând cu data primirii acestuia fara a invoca un anumit motiv.
      • Pentru a returna un produs sau mai multe produse dintr-o comandă, clientul trebuie să acceseze comanda respectivă și să completeze formularul de retur. Acest formular se află în interiorul comenzii, apăsând butonul “Retur”. În momentul achiziției, clientul poate plasa comanda cu sau fără a avea un cont. În cazul comenzilor fără cont, se va crea automat un cont cu o parolă temporară, care poate fi resetată oricând. Pentru a iniția un retur, urmați pașii de mai jos:

        1. Accesați comanda direct din contul dvs și apăsați butonul “Retur”. Se va deschide formularul de retur.
        2. Alegeți un motiv al returnării și apăsați butonul “Transmite solicitarea”. 

        Mai jos, găsiți o captură de ecran cu un exemplu de proces de returnare.

    • Dupa transmiterea solicitarii, in decurs de maxim 48 de ore lucratoare veti fi contactat de catre noi in vederea preluarii coletului.
    • In cazul in care un client doreste sa efectueze un retur fara a completa formularul de retur din contul sau poate sa o faca si telefonic la 0722.831.603 sau prin e-mail la neosproductdistribution@gmail.com.

    2. Drepturile cumparatorului

    Cumpărătorul are dreptul să returneze un produs, în termen de 14 de zile calendaristice. Astfel, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:

    -ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a comenzii

    – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate atunci ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

    Pentru a returna un produs este necesară completarea Formularului de retur din zona de administrare a contului sau sa ne contactati (0722.831.603 sau neosproductdistribution@gmail.com) si vom completa si inregistra noi formularul de retur.

    3. Conditii de returnare

    • Produsul trebuie sa fie în stare nouă, fără semne de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, defecte, intervenții/ modificări sau vicii cauzate de un șoc extern.
      Produsul trebuie returnat în cutia originală, împreună cu toate accesoriile primite și o copie a facturii.
    • Toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
    • Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou.
    • În cazul în care achiziția generează un cupon cadou, și acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuată cu scăderea valorii cuponului.
    • Nu se vor accepta retururile în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsele prezintă urme de uzură și nu mai pot fi revândute.
    • Nu există taxă pentru reintroducere unui produs in stoc.
    • Se achită de către cumpărător taxa de livrare a coletului retur (19.90 lei). Această sumă va fi scazută din contravaloarea sumei rambursate catre client. Exceptie de la plata taxei de livrare retur se face atunci cand produsul sau livrarea a fost necorespunzătoare. In acest caz clientul va primi inapoi intreaga sumă achitată.
      Eticheta (awb) de retur va fi trimisă de către noi clientului prin e-mail pentru a fi tiparită si lipită pe colet. Daca acesta nu are posibilitatea de tiparire atunci noi vom solicita curierului sa vina la client cu eticheta tiparită.

    Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul inițial. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatari tehnice a produsului returnat făcută de către departamentul tehnic Neos Product Distribution srl.

    4. Rambursări

        • După ce primim produsul dumneavoastră, îl vom inspecta și vă vom notifica că l-am primit.

        • Vă vom notifica imediat cu privire la statusul rambursării după inspectarea produsului.

        • Dacă returnarea dumneavoastră este aprobată, vom iniția o rambursare către contul dumneavoastră bancar prin ordin de plată.

        • Veți primi suma rambursată într-un interval de pana la 7 zile după recepționarea coletului de la dumneavoastră.

      Suma va fi returnată dupa cum urmează:

      • pentru comenzile achitate cu OP -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata
      • pentru comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar în contul menționat de cumpărător în solicitarea de retur trimisă.
      • pentru comenzile achitate cu cardul -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata (contul atasat cardului).

      5. Expediere colet retur

          • Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului dumneavoastră, aceste costuri fiind de 19.90 lei. 

          • Costul transportului de retur (19.90 lei) va fi scăzut din suma rambursată.
          • In urma inregistrarii si aprobarii cererii de retur veti primi prin e-mail o eticheta de retur (awb) pe care o veti tipari si lipi pe colet. In cazul in care nu aveti posibilitatea tiparii respectivei etichete ne puteti comunica atunci cand va apelam dupa inregistrarea formularului de retur si vom transmite curierului sa vina la dumneavoastra cu eticheta tiparita.

        6. Contactați-ne

        Dacă aveți întrebări suplimentare sau nelamuriri despre cum puteti să returnați produsul dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați pe neosproductdistribution@gmail.com sau 0722.831.603

        Kardett.ro